Det sägs ...

0kommentarer

Att Edward Gals sponsor har köpt tillbaka Moorlands Totilas till Österrike, men är det sant? Hela hästvärlden skulle väl jubla om Edward och Totials kom tillbaka, för till och med jag som är hoppryttare får rysningar av o se dem tillsammans, perfect match? Troligtvis är väl detta inte sant men här har ni artikeln från ridsport: http://www.tidningenridsport.se/Tavling/Dressyr/2012/2/Totilas-sald-till-Osterrike/

Jag dör lite när jag ser detta videoklippet, helt galet bra

 

Sen kan ni ju kolla på det här en helt ny video från 5 feb med den "nye" ryttaren Matthias Alexander-Rath från en hingstvisning hos Schockemöhle, katastrofen börjar runt 2 min ...

 

 

Så frågan är vad hände med hästen som tog 3 Vm-guld? Nä för alls bästa hoppas jag verkligen att Totilas kommer tillbaka till Edward Gal, någon som inte håller med??

Kommentera

Publiceras ej