Dagens Ridpass

0kommentarer

Jag klarade faktiskt av o rida i kylan idag, hade dock på mig sjukt mkt kläder ;) Ett linne, tunn tröja, tjock tröja, väst, halsduk, tjock jacka, strumpbyxor, ridbyxor, mjukisbyxor, tre par strumpor och mössa, haha. Sen även tre par vantar och jag frös faktiskt inte om händerna bara om fötterna. Bolero var grymt fin som vanligt får jag nog skriva, för han går som en klocka just nu. Vi red väl våran vanliga runda, till sörbo o vände, red upp o ner i klätterbacken några ggr och sen lite galopp på ängen. Hans galopp är så jäkla underbar, han var helt avslappnad i bägge varven idag. Jag behövde knappt hålla i tyglarna utan han gick helt samlat och lugnt ändå, vilket var tur pga av mina tjocka vantar så kunde jag knappt hålla i tygeln ändå xD

Frostig pussmule<3

Kommentera

Publiceras ej