Dagens Ridpass

2kommentarer

Var hoppträning för Erika som sagt. Vi började med att trava över bommar som han faktiskt gjorde rätt okej idag. Sen skulle vi travhoppa några småhinder och det första var en "murmatta" som man hänger på en bom, där stannade Bolero och skulle kolla en gång så jag la en volt o kom på igen och trodde då han skulle hoppa men icke han sprang åt sidan o jag forsatte så fint framåt ^^ Men efter att jag testat det mjuka underlaget så gick det ändå bra, han var pigg och stark men hoppade helt ok. Vi hoppade även en trippelbarr och det tror jag inte jag gjort på Bolero förut, det är ett hinder som defenitivt passar hans språngkurva utmärkt ;)

Jag ska klippa ihop filmerna och lägga upp dem imorgon, min vän Elin var med och filmade och var hästskötare. Passar på att tacka henne för att hon orkar åka med på typ varenda tävling och ibland på träningar. Guldvärt att ha henne där som peppar mig när jag inte riktigt tror på mig själv :) Kolla föresten in på hennes nystartade blogg: http://elinofelia.webblogg.se/

Bild från film, travbommar eller egentligen galoppbommar men vi trava över som uppvärmning :)

2 kommentarer

Linnea

29 Feb 2012 18:15

Tävling på bloggen! Vinn ett schabrak! :D



http://linneaphilipson.devote.se/blogs/17425649/bloggtaevling.htm#WriteComment

ElinOfelia

29 Feb 2012 21:12

Allt för dig darling :) <3

Tack själv för du va med idag!

Kommentera

Publiceras ej