Dagens Ridpass

1kommentarer

Var iskallt kan man säga :P Jag hade på mig så sjukt mkt kläder så jag kunde knappt andas, vet inte hur jag lyckades komma upp alltså. Men Bolero gick super som alltid, jag vet inte vad vi ska öva på mer för han gör typ allt hur lätt som helst i skritten, de andra gångarterna gå ju inte och träna så mkt nu pga av underlaget. Gjorde skänkelvikningar, små volter, öppna och han kändes hur fin som helst. I slutet tog jag lite trav och jag kunde öka och minska traven och han var stadig i formen och bara gjorde det, har ju aldrig hänt förut, det brukar ju liksom va fullt ös i traven annars. Såå duktig liten häst<3

1 kommentarer

STOCKHOLMSJENNA - Livet som ryttare i storstan med ridtravaren Hero

03 Feb 2012 10:38

Hej! Nu har jag en ny bloggtävling på bloggen där du kan vinna ett 4-pack transportskydd i valfri storlek från Amigo/Horseware värde 545 kr.

Passa på att tävla medans chansen finns! Klicka på länken för att komma direkt till tävlingsinlägget: http://stockholmsjenna.se/?p=5419

Kommentera

Publiceras ej