23 Februari 2012

0kommentarer

Sådär nu var Göteborg horse show över för min del i år, ska ju självklart kolla på alla sändningar i helgen ;) Men jag ska inte åka ner någon mer dag, man blir ju beroende, hade lätt kunnat vara där fyra dar i år igen. Älskar stämningen, alla folk och framför allt MÄSSAN, inte bra för en shopoholic som mig. Ska ta bilder på sakerna jag köpte och visa er imorgon :)

Själva showen hade några roliga hoppklasser där dom bästa ryttarna faktiskt visade upp sina bästa hästar vilket va roligt. Sen såg vi Ludger Beerbaums clinic innan vi åkte hemåt, men jag får säga att den inte var så bra. Inte om man jämför med Sylves clinic i tisdags. Sylve visade mycket mer övningar och tips.

Ludger hade två elever, som var Douglas Lindelöw och Angelica Augustsson. Dom fick först rida över lite bommar i trav o galopp sen hoppade dom en bana och han kommenterade vad han tyckte i princip. Det var inte så bra som jag hade förväntat mig men en otroligt lyckad dag ändå ;)

Tog några bilder med min kompaktkamera så klaga inte på kvaliten ...

RGB & Kiara


RGB & Casall


Marco Kutcher & dö läckra Cornet Obolensky


Malin & Suuuper fina Baltimore, intressant ekipage för framtiden!

Kommentera

Publiceras ej