19 februari 2012

0kommentarer

Suuuck nu snöar det stora feta snöflingor här igen, var ju helt underbart igår när nästan all snö smälte och det var plusgrader. Jag hade tänkte ge mig ut och rida nu men det får väl vänta tills det slutat snöa. Det blåser i alla fall inte idag så nåt positivt! Jag får väl roa mig med att städa mitt hus, det kan ju behövas ;) Älskar när det är nystädat och rena lakan osv känns så fräscht.

Längtar lite till nästa vecka också för på tisdagen är det clinic med Sylve Söderstrand uppe i Husaby och på torsdag åker jag ner till Göteborg Horse Show, önska bara att man hade obegränsat med pengar så att man kunde shoppa ihjäl sig. På tal om shoppa så ska jag plocka ihop lite saker från sadelkammaren och sälja på tradera, vill inte ha massa onödiga saker som jag ändå inte använder.

Stallet just nu, utsikt från mitt fönster ;)

Kommentera

Publiceras ej