Lite vintertips

0kommentarer

Nummer ett är hackat lucern, man kan köpa det i en bal som har samma storlek som en spånbal, suuper för svårfödda hästar. Alla mina äter det just nu. Bolero får mest såklart, ca 3 liter om dagen mer äter han inte då han inte tycker det är såå gott. Cleo får en näve bara för att och Tiffany får 1 liter just för att det är mycket protein i som hon behöver när hon växer :) Tror en bal kostar runt 200 kr och det räcker huuuur länge som helst.
 
Nummer två är Falsterbo stövlarna, rider i dem jämt nu och fryser inte om fötterna! Jag brukar alltid göra det på vintern annars. Jag har storlek 40 på mina och det är ju snörning längst hela skaftet så jag får lätt under tjocka strumpor, sen tror jag dem är gjorda i gortex material som är vattentåligt så att man inte blir blöt. Jag köpte min stövlar hos Skara Hästsport när dom hade kampanj så betalade endast 999 kr, verkligen glad att jag köpte dem nu :D
 

Kommentera

Publiceras ej