Juldagen

0kommentarer

Fint att julafton är över på nåt vis, min var fin, mycket fin. Fick inte nåt i hästväg direkt, lite godis till hästarna och en mega stor tavla till sadelkammaren, den passade väldigt bra :)
 
Tiffany har gått på töm idag, hon var duktig, lär sig så himla snabbt. Cleo tog jag en skritt och travrunda på och hon var väldigt pigg! Föstår inte varför alla min hästar är så framåt, haha men det är ju så jag rider dem och vill ha dem så kanske inte så konstigt ;)
 
Ska ge mig ut och ta in hästarna nu för att sen gå in och fixa mig lite, känner mig inte det minsta pepp på fest ikväll men det är ju trots allt J U L D A G E N, man ska ut och trängas bland folk, krama gamla vänner och få ont i fötterna för att man var tvungen att ta dom där snygga high heelsen ;) Hoppas ni får en fin kväll oavsett om ni trängs på dansgolvet eller hemma i tv-soffan. P U S S!
 

Kommentera

Publiceras ej