Insane

0kommentarer

Galen vecka och jag har nog inte vart såhär trött i hela mitt liv, kaos på jobbet och massa prov i skolan. Men nästa vecka är det sista jobbveckan och i skolan är det bara betyg som ska delas ut. Ska bli fruktansvärt skönt att vara ledig sen och "bara" ha hästarna att jobba med.
 
Tiffany red jag i tisdags och Clara red henne idag sen blir det CR-hoppning för henne på söndag. Bolero red jag igår och han är den enda som faktiskt ger mig lite energi just nu, som jag sagt många gånger innan så är han så glad och go jämt. Tog en liten runda på ca 30 min för att jag inte hann med mer som vanligt, gick ganska mycket i djupsnön och ville få honom och skritta men till slut gick det inte och hålla honom så det blev några meter i galopp också. Såå underbar och mjuk galopp alltså, jag satt bara och log och han älskade nog varje galoppsprång han fick ta ;)
 
Imorgon tänkte jag åka till Hööks i Skövde men det ska tydligen bli snöstorm igen så det blir nog inget med det. Skulle vilja ha ett par fleecefodrade ridbyxor och ett tredelat bett till Tiffany. Måste till Granngården och köpa mer mat också.

Kommentera

Publiceras ej