Fuck this

1kommentarer

Igår försökte jag tänka positivt om snön men nu har jag lagt ner det, det finns inget bra med den. Det har bara vräkt ner här och snön går en bra bit över mina knän och jag har långa ben. Tiffany syns knappt i snön och står vid staketet och gapar och vill komma in, Bolero och Cleo står bara o hänger och ser sura ut.
 
Som ni förstår blev det inget ridhus med Tiffany idag och ingen annan aktivering av hästarna heller. Får se om jag kan rida Bolero en sväng imorgon om det slutar snöa nån gång så att det går och ploga vägen ordentligt. Jag har varit ute och försökt gräva fram staketet men det var så jobbigt så jag kom inte långt, övertåden syns än i alla fall. Nu ska jag sätta igång och läsa hundra sidor i min fysikbok, tänkte även kika på Stockholm horse show och ta en kopp te.

1 kommentarer

Emily

01 Dec 2012 20:27

Fusk med snö ju! jag vill ut och galoppera fort ;) Vi har -7 och stenhårt i backen :(

Svar: Vi kan gärna byta för nu är det för mycket snö här!
teambs.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej