9 December 2012

1kommentarer

Något som jag tänker på rätt ofta är, vad gör folk som inte har häst?? Måste ju verkligen vara världens tråkigaste liv ;) Sitta inne och glo på tvn eller datorn hela tiden för det finns nog knappast någon hobby som tar så mycket tid som hästar gör. Mycket jobb men man får ju så mycket glädje av dem, som Tiffany igår så himla fin, jag är så glad att jag får följa hennes resa och det ska bli kul och se vart hon är till våren.
 
Idag har jag och Bolero gått en liten sväng i skogen, kände att jag behövde komma ut och rensa tankarna lite. Det finns inget som är bättre då än att sitta på världens finaste häst med energi i massor och passagetrava fram genom skogen, haha. Det är tur att snön är så djup så att han får jobba lite, det gör faktiskt att han håller sig rätt lugn :)
 
Nu ska jag redigera lite bilder från igår och lägga upp, plus att jag ska kika på sammandraget från Världscupen i Svt 1 kl 17.00 ;D

1 kommentarer

Mirjam

09 Dec 2012 19:07

Kan hälsa att man gottar sig i soffan och slöar vid datorn när man inte har hästar att rida. Har provat på detta ett tag nu och det är grymt tråkigt ;)

Kommentera

Publiceras ej