1a Advent

0kommentarer

Och en dag till närmare våren och värmen! Min häst var väldigt fin idag, haha vet att jag skriver det varje dag men han är verkligen det. Jag orkade dock inte brodda så han sladda runt lite där det var plogat men vi gick mest i den djupa snön. Red bara 20 min ungefär för det blir ganska jobbigt för honom när snön går över knäna, men det är bra att han får lite motstånd och det gick och skritta riktigt bra.
 
Men mot slutet ville han trava på och tog även några galoppsprång och backuter, men han är så mjuk och rörlig man sitter bara och ler. Gummibollen. Mailade även till en gård som ligger 4 km härifrån och fråga om man kunde få låna deras ridhus men dom lånade inte ut det, hallå dela med er lite liksom?? Hade ju bara tagit mig 10 min med transport dit, hade ju inte vart fel.
 
Dags att fota lite nya vinterbilder nu, denna är från förra vintern.

Kommentera

Publiceras ej