you're the one that i hold on to when everything else is falling apart

1kommentarer

 
Det finns inget som kan göra mig så glad som Bolero och det finns heller inget som kan dra mig längst ner i botten. När han inte mår bra så är jag deppigast i världen och just nu känns allt hopplöst. Hovslagaren hittade ingen hovböld och trodde däremot att han hade en senskada, när han sa det kändes det som ett hårt slag i magen.
 
Senskada, vila i ett år är vad jag ser framför mig och var är vi då? Bolero blir 17 år nästa år och ska han vila så länge lär hans rygg inte se bra ut sen. Det känns hemskt just idag men jag vet att imorgon kommer jag stå upp och kämpa för det finaste jag har igen ♥ Älskade Bolero

1 kommentarer

Mirjam Thörnberg

06 Aug 2012 21:57

Det är det jobbigaste med hästar, när man får slagen i magen och bara vill lägga sig och ge upp. Men vi hästmänniskor ger inte upp och det syns hur mycket du älskar Bolero.
Jag hoppas verkligen det löser sig för er, och att det inte är en senskada.
Kram

Svar: Ja vissa dagar orkar man bara inte, men dom dagarna man blir glad av hästarna väger ändå upp på något sätt ;) Hur går det med dina nu? Kram!
teambs.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej