Tjingeling

0kommentarer

Detta är nog första dagen denna vecka jag faktiskt hinner sitta ner här vid datan. Vet inte om jag sagt det men har ju börjat plugga nu 75 procent plus att jag jobbar heltid plus att jag nu har tre hästar. Vet inte riktgit hur jag tänkte där men det är bara och köra på ;) Kommer bli likdant nästa vecka också så då vet ni varför uppdateringen är kass.
 
Boleros bakben är fortfarande galligt så jag vet inte riktigt hur jag ska göra, hinner ändå inte rida honom nu och åker jag in och dom hittar nåt så säger dom väl ändå bara att han ska vila, vilket han redan gör, svårt val.
 
Tiffany som jag tänker kalla Lillan för hon är så himla liten och söt har bott in sig bra och är hur cool som helst. Longerade henne en liten stund idag och det gick bra. Ska ta och berätta mer om henne i ett eget inlägg någon dag men hon är alltså inriden och riden i alla gångarter. Hon är riden i en väldigt hög o spänd form så idag fick hon ha halsförlängare i fem minuter för att försöka hitta rätt form. Kommer bli mycket jobb och få henne dit jag vill men hon är som sagt väldigt cool och lättlärd så det kommer nog bli bra.
 
Lillan med ny frisyr ;)

Kommentera

Publiceras ej