Stoor brun häst

2kommentarer

Eftersom att jag redan kände ridabstinens efter två ridfria dagar så åkte jag hem till min dressyrtränare där ridskolanshästar står över sommaren för ridläger och bete. Jag red en stoor valack som heter My Love så mycket mer vet jag faktiskt inte om honom. Han var väldigt lat men fin i skritten och traven när man drev som en galning ;) Galoppen hade han det jobbigt med och jag kände att han var lite för stor för mig att rida ihop men annars en trevlig häst!
 
 
 
 
 
 
 
 
Och avslutningsvis en bild på Nina i sin nya flock (den bruna i mitten). Är så glad att det gått så bra för henne! Om inte vi hade tagit henne så hade hon antagligen fått sluta sina dagar där i Mars, men det blev så bra och hon funkar bättre och bättre med eleverna :)

2 kommentarer

Emily - Ryttarduon!

04 Aug 2012 23:27

Vilken bjässe! Man är så van att se dig på en liten häst :)

Svar: Haha ja han är lite stor och inte den typ av häst jag gillar men det är ju bra o variera lite ;)
teambs.blogg.se

Emelie

05 Aug 2012 14:25

Den hade jag gärna ridit! Synd jag inte kom igår då xD

Svar: None
teambs.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej