4 Augusti 2012

0kommentarer

 
Med den här utsikten har jag legat och solat + kollat på hoppning idag ;) Drog ut den lilla datan på altanen och följde alltså hoppningens första OS-dag. Grymt bra jobbat av de tre grabbarna, tycker dock att Allerdings såg finast ut av hästarna. Lisen vet jag inte riktigt vad jag ska säga om? vem tog ut laget undrar jag? Ah hon har ju några fler dagar och visa vad hon går för på.
 
Boleros status är att han är tookigt pigg, hade inne honom nu ikväll och tog av bandaget som var helt uppslitet under för att han har kört spin inne i boxen inatt. Han stog och tagga som bara den i stallet och visste inte vilket ben han skulle stå på, jag fick snällt förklara att vi tyvärr inte kunde ut och jobba idag heller. Snuttis ♥ Han såg dock helt ohalt ut till och från hagen men är fortfarande varm och svullen, så jag la på ett nytt våtvarmt omslag får vi se hur det ser ut imorgon.
 
Här står han och väntar och gnäggar med sin mörka röst när man närmar sig, älskling

Kommentera

Publiceras ej