19 Augusti 2012

1kommentarer

Idag har lilla ponnyn Tiffany anlänt, skulle hämtat henne igår men det blev lite ändrade planer. Hon var i alla fall snäll o lasta men gick inte att lasta av! Hon vägrade backa ut så vi fick dra mellanväggen så långt det gick åt sidan sen fick hon vända sig o gå ut, haha tur att hon inte är så stor.
 
Släppte sen ihop henne med Cleo som står inackorderad här eftersom att hon går ensam så tänkte jag att det skulle va kul för henne med sällskap. Men icke jagade den stackars ponnyn så hon blev helt svettig. Så jag fick flytta henne till en av vinterhagarna så där får hon nu gå ensam, går och gapar på de andra hela tiden. Ska överväga om jag vågar släppa ihop henne med Bolero och min Cleo men ingen av dem är speciellt snäll heller. Men tråkigt för henne o vara ensam :(
 
Har hunnit med att hoppa Cleo i paddocken också, prova att rida i min prestigesadel på henne och det var grymt. Den sadeln är det bästa jag köpt, love it! Cleo gick ganska bra, svårt med travtakten och svårt att få ett lagom stöd i handen, antingen hänger hon sig med huvet i marken eller så släpper hon allt stöd men sån har hon alltid varit. Kul att hoppa i alla fall men tråkigt att det inte är på Bäbi, fyy vad jag saknar att rida honom!
 
Ingen bra bild direkt men söt är hon ;)

1 kommentarer

Emily - Ryttarduon!

19 Aug 2012 23:32

Kul med dedär hästarna som alltid får gå själva bara för att de inte förstår att man inte kan jaga skiten ur alla nya hagkompisar man får! Curre är precis likadan haha, lilla monsterhästen ;)

Kommentera

Publiceras ej