14 Augusti 2012

0kommentarer

Dålig uppdatering här men jag har inte så mycket att skriva om nu när Bolero vilar. Han är fortfarande gallig i bakbenet så vi väntar på att hovslagaren ska komma på fredag och sen ska jag arbeta honom lite i helgen och se hur det går.
 
Har en annan rolig och galen ide på gång också, hoppas jag kan berätta på torsdag. När jag får för mig något så ska det hända nu nu nu och det går inte att vänta, haha vi får se hur det slutar helt enkelt.
 
Cleo rids en hel del av sina medryttare så jag gör inte så mycket med henne heller. Jag jobbar mest och på torsdag ska jag även börja plugga på Komvux så det blir fullt upp i alla fall denna och nästa vecka med jobb och plugg.
 
Denna bilden på mig och Turbo kanske är en liten ledtråd till min nya ide, haha ;)

Kommentera

Publiceras ej