10 Augusti 2012

0kommentarer

Har haft några nästan hästfria dagar nu, jag har självklart tagit in och ut och mocka och grejat men inte spenderat mycket tid i stallet alls. Bolero går på metacam och jag har tänkt låta honom få nästa vecka på sig också, dom ska skos om en vecka och eftersom han går med tre skor nu får han bara gå i hagen. Dom snodde nämligen hans sko på kliniken, min hovslagare blev gör sur för att dom hade gjort det, haha.
 
Så får han jobba lite på töm nästa helg och ser han inte bra ut då får jag väl åka in igen. Men han har redan blivit mycket bättre så förhoppningsvis är det bara en vrickning eller att han fått nån smäll på benet i hagen.
 
Idag har Martin som hjälpt mig att fixa iordning paddocken varit här och ridit Cleo, han har nyss börjat rida och ville lära sig galoppera. Och Cleo var pigg och såg otroligt fräsch ut så galopp blev det sen hoppa jag upp och red lite med, får ta och hoppa henne någon dag för då är hon rolig ;)
 
Martin & Cleo

Kommentera

Publiceras ej