1 Augusti 2012

1kommentarer

Tiden går så himla fort, redan Augusti och snart är det höst och vinter igen, vill inteee. Igår vilade Bolero för jag ville kolla på banhoppningen från OS och så regnade det massor också. Men grymt bra gjort av Sara och Wega att ta silver, synd att sista bommen föll men men roligt att ridsporten tar Sveriges första medalj ;)
 
Idag planerade jag att hoppa i paddocken men tyckte att Bolero inte kändes helt ren bak när jag skritta fram men travade och värmde lite och då kände jag inget. Så vi hoppa lite studs och några språng på en oxer och han hoppade så runt och fint! Kändes fin i galoppen också men när jag sen kom in i stallet och kände över benen noga så var han lite varm och tjock i kotan på höger bak. Suuuuuuuuck!
 
Vet ärligt talat inte vad det kan vara, han vilade ju igår så om han fått nån smäll i hagen eller om det är en hovböld på gång. Han får väl ta det lugnt i några dagar så får vi se hur det utvecklar sig om det inte blir bättre får jag väl åka in nästa vecka. Men det är så tråkigt om jag skulle behöva ställa av honom nu när han är så himla fin och allt ;)
 
Loverboooy

1 kommentarer

Emelie

03 Aug 2012 18:07

Meh, du får ju blogga lite oftare, har ju vart inne här minst 300ggr om dan osså bloggar du en gång i veckan xD

Kommentera

Publiceras ej