Var är våren?

0kommentarer

Man bara ääälskar Sveriges väder eller hur?? Jag och Sandra red iväg (eller ja Sandra red och jag gick med Bolero för att jag skulle longera) solen sken och det var vindstilla. Efter tjugo minuter började det blåsa och hagla/regna, bara att traska på hem igen för himlen var nästan helt svart.

Bolero var i alla fall väldigt fin tills det började regna då blev han super spänd och ville inte röra sig. Han hatar verkligen dåligt väder :P När vi kom tillbaka fick dom gå in och äta istället för att gå ut i spöregnet, uppskattat skulle jag tro ;)

Jag har precis klicka hem ett par längre tömmar också, med snabbknäppe så man slipper knäppa upp remarna när man ska ändra tömmarna. Eftersom att jag fastnat för det här med tömkörning just nu, haha. På tal om det imorgon tänkte jag tömköra B. igen om det inte regnar/haglar/snöar, man vet ju aldrig i det här landet :P



Det är lite rea på Horze nu så därför passade jag på ;) Klicka på bilden för att komma till hemsidan.

Kommentera

Publiceras ej