Sadelprovning

1kommentarer

Hittade en sadel som låg bra på Bolero, yeyeye en sadel liksom, vad säger det om min häst? haha. Det är en Kentaur, modellen är jag inte säker på men efter lite googlande tror jag det är en Priamos. Den är tyvärr 17,5 i sätet så den kan bli för stor för min del, men ska provrida imorgon och hoppas den ligger bra även när han rör sig. Den är svart vilket inte heller är nåt plus, jag hatar svart läder, ser så tråkigt ut! Men passar den Bolero så får det väl gå.

Tror även att jag kan byta in min Globus där så jag slipper sälja den själv, krångligt. Dressyrsadeln ville han nog inte ha, kommer aldrig bli av med den alltså. Slänger in lite bilder så får ni se hur den ser ut på, som sagt bred och bra kanal det är plus på det ;) Ignorera mina stigläder i fel färg.

1 kommentarer

Emily - Ryttarduon!

14 Apr 2012 20:58

Hellre en sadel i fel färg än ingen alls ;) Jag tycker bäst om svart jag (A)

Kommentera

Publiceras ej