Dagens Ridpass

4kommentarer


Red bara Bolero idag i paddocken, hade tänkt och jobba lite med bommar men han kunde inte ens skritta på en 20 meters volt så vi fick öva på det istället ;) Så fort jag red en större volt än 5 meter i diameter så takta han iväg, det tog väääldigt lång tid innan han lugna ner sig och jobbade avslappnat. När han kändes fin så travade vi några varv och han travade med en bra takt och i en låg form. Han är så mycket häst att rida fast han är så liten men gud vad han är rolig att jobba med, överambitös till tusen och alltid med öronen spikrakt framåt, man blir glad av den hästen ;)

Det tog ju längre tid än planerat med Bolero annars hade jag tänkt rida Nina också men det började regna och blåsa när jag skrittade av Bolero så jag valde att ta in dem istället. Varken Cleo eller Bolero vill ju vara ute så, Cleo skenar in i sin box så fort hon får chansen. Men båda två älskar att stå och spana ut över sina halvdörrar ;)


Hade hoppats att Mamma kunde ta lite kort på B. idag men hon var inte hemma,
så det får väl duga med en bild på honom i stallgången ;)

BTW ingen som gilla min fina videoblogg??

4 kommentarer

clara

19 Apr 2012 20:13

väldigt bra videoblogg fortsätt med de hehe ;)

Elin

19 Apr 2012 21:58

Vilken kodmall??

Finns nått som heter HTML och om jag håller på den står det "redigera HTML källkod" är det den du menar? =P

Elin

19 Apr 2012 21:58

Vilken kodmall??

Finns nått som heter HTML och om jag håller på den står det "redigera HTML källkod" är det den du menar? =P

Elin

19 Apr 2012 22:00

Jag fattade nu! =P

Kommentera

Publiceras ej