Dagens Ridpass

0kommentarer


Nina: Hovslagaren hade skadat ryggen så han kunde ju inte komma idag, grrr behövde ju verkligen sko alla! Så Nina fick gå i paddocken idag med, hon kan ju inte ta sig fram oskodd på grusvägen. Skrittade och travade lite som vanligt och flyttade lite för slänkeln, red i 20 min ungefär det är ju vad hon orkar med än så länge ;)

Cleo: Min kusin red henne lite paddocken, mest skritt men lite trav och lite galopp också. Cleo skötte sig jätte bra och såg mjuk och fin ut.

Mitt lilla hjärta Bolero är sur för att han inte får ridas och springer just nu runt och jagar Cleo eller försöker dra av henne grimman eller göra sönder hennes täcke, såhär kommer det vara nu tills han får jobba igen. Han lär ju dra på sig nån mer skada under den tiden om han ska hålla på såhär ^^ Men det är ju roligt att man har en arbetsvillig häst ;)

Jag har bilder på mig och Nina från ridpasset idag så det kommer upp senare i ett eget inlägg, har även några på Johanna och Cleo.

Kommentera

Publiceras ej