9 April 2012

0kommentarer

Idag är det himla kul väder, två plusgrader, blåst och regn. Hästarna tog jag in redan halv sex för båda mina stog och skaka för att dom frös så mkt, Nina har ju rejält med päls under täcket så hon fryser inte så lätt ;) Både Cleo och Bolero har haft 300 grams vintertäcken och regntäcken med foder över men det hjälper tydligen inte. Så dom vart väldigt nöjda över att få komma in, ingen av dem har ens haft ute huvudet över boxdörren sen dom kom in :P

Jag har varit på Skara Hästsport idag också, med Jenny denna gången. Det var inte bra för idag kunde jag inte hålla mig från att köpa saker x) Det blev en sjukt snygg Hv Polo väska, som jag ska ha till vardags alltså inte i stallet. En hjälmväska från JW då jag inte har någon till min hjälm och en stor hink med hästgodis :) Har verkligen blivit helt förälskad i Hv Polos saker, såå mkt snygg att man vill ha allt!


Dagens köp ;)

Kommentera

Publiceras ej