4 April 2012

1kommentarer

Efter en lång och jobbig dag ska jag snart slänga mig i sängen med min nya Vampire Diaries box ;) Det blir ingen sovmorgon imorgon heller då hovslagaren kommer 8.00 och skor alla tre, kommer ta några timmar!

Cleo har blivit riden i skogen av sin medryttare Sandra, som inte varit här på länge nu så det var nog roligt för Cleo. Sandra har ridit henne i ca fem år nu skulle jag tro så dom känner varandra bra ;) Är så himla glad att jag har två så duktiga tjejer som Clara och Sandra som hjälper mig med Cleo och även åker med på träningar och tävlingar när jag har med Bolero. Och det är så roligt att åka iväg och träna o tävla med dem och Cleo, känner mig som en riktig ponnymamma x) haha. Så om ni läser här vill jag bara säga tack till er tjejer :) 

Nina sprang o motionera sig själv i hagen för Sandra red Cleo när jag var iväg på kliniken med Bolero. Men jag har haft inne henne och borstat  i ca en timme och jössses vad hon fäller nu, fick ihop en hel kudde av päls ungefär ser ut som jag rakat henne, haha. Imorgon får hon förhoppningsvis skor om det går o spika i hovarna så vi kan sätta igång lite mer på allvar med henne.

1 kommentarer

Sandra

05 Apr 2012 20:58

Jag tycker bara det är roligt så det är du som ska ha ett stort tack för att jag får rida Cleo, och att hjälpa till när du behöver hjälp är ju det minsta jag kan göra! :)

Kommentera

Publiceras ej