22 April 2012

0kommentarer

Senare i eftermiddag kommer Skövde Ridsport hit med massa sadlar som Bolero ska få prova. Dom jag är mest nyfiken på är Prestige Roma och Pessoa men sen skulle hon packa hela bilen full så jag hoppas verkligen jag hittar nåt som känns bra. Kommer ta bild på alla sadlar när dom ligger på Bolero så att jag kan kolla på alla i lugn och ro sen ikväll. Känns skönt att hon ska komma ut då det är lättare och prova på Bolero här hemma när han är lite mer avslappnad.

Innan det ska jag såklart mocka och göra något med Nina, tror det blir longering. Prova på att galoppera lite idag om underlaget tilllåter då det bara regnar och regnar här just nu. Sen är det ju finaldag för världscuphoppningen också men den är klockan 15.00-17.00 live i SVT 2 eller på SVTplay, hinner nog inte se hela pga av sadelutprovningen men men så är det ;)

Kommentera

Publiceras ej