18 April 2012

1kommentarer

Dagens plan är att rida både Bolero och Nina om det inte börjar snöa/regna eller hagla. Blir så trött på att vädret inte kan vara bra nån gång, förstör så himla mycket hela tiden när man inte har ridhus! Måste verkligen skärpa till mig och lägga upp ett bra schema för hästarna, Bolero ska upp i tävlingsform igen och Nina ska utvecklas och lära sig nya saker ;)

Men problemet är att jag måste hitta en sadel, jag kan inte rida utan en sadel på Bolero, haha. Sharpman kommer till Husaby den 2a maj men det är ca 2 veckor dit, så länge kan jag inte vänta. Då är frågan om jag ska försöka hitta en begagnad Kentaur i rätt storlek och ha så länge eller ta ut Skövde Ridsport så att dom får kolla ut en ny men jag litar inte på nån när det gäller sadlar längre alla säger olika så man blir helt snurrig.

1 kommentarer

Elin

18 Apr 2012 14:47

Jag tycker inte att du ska ta ut SR.

Försök kolla runt istället om det ev finns någon sadel att låna. Och vänta till 2/5!

Jag tror att du kommer tycka att det var värt det sen om du får hjälp av sharpman =)

Kommentera

Publiceras ej