17 April 2012

0kommentarer

Nu är jag 22 år, tror ni jag kan få in det i huvet och inte säga att jag är 18 som jag fortfarande vill tro? :P Återstår att se. Jag har i alla fall fått en fin grimma som Nina ska ha för hennes är inte så fin, fick med den när hon kom och den är lila och grön. Nu får hon en snygg svart med Skara Hästsport tryckt på nosen ;) Fick även den fina tävlingsskjortan (som jag bloggat om tidigare att jag vill ha) av mami<3 Så nu jäklar ska jag ut o tävla!

Hästarna idag då, jo jag försökte longera Nina men kom några meter utanför dörren innan det började hagla då blev jag så fruktansvärt trött på vädret så jag tog av henne grejerna och gick in och kollade på tv istället. Bolero fick sadeln kollad och hon godkände den tyvärr inte så det blir att fortsätta leta sadel :/ Men ska ändå passa på att rida i den nån dag till då min andra fortfarande är hos sadelmakaren.


Nu är den min :D

Kommentera

Publiceras ej