16 April 2012

0kommentarer

Bolero är okej, han har varit helt som vanligt idag. Han har aldrig haft kolik på de snart 6 åren jag har haft honom, som tur var verka det bara ha varit ett lätt anfall. Jag longerade honom en stund i paddocken förut idag, för det är ju bra att de rör på sig ändå och han var super pigg men arbetade på bra.

Igår red jag ju med sadeln också, grymt att sitta på honom igen kändes som en evighet sen sist. Han var tokpigg och stark emellanåt när han ville springa. Jag fick verkligen en helt annan sits i den sadeln, sjukt ovant kändes det såklart men det är väl så det ska kännas liksom. Min dressyrtränare ska kolla på sadeln innan jag bestämmer mig helt men om hon säger ok så tror jag att det får bli den ;)

Idag har Nina fått skor runt om också så nu blir det mer arbete med henne, hon verkade mkt piggare och tog för sig mer i skritten när jag tog in henne förut. Måste vara skönt o inte ha ont i hovarna längre ;)

Kommentera

Publiceras ej